minä kyllä keskittyisin enemmän valistukseen, ja ehkäisyyn, kuin kieltoihin ja estämiseen.
Itselläni ei ole lapsia joo, mutta olen silti sitä mieltä että 13-vuotiasta pitää vanhempien vielä pysytä kieltämään! Estää ei ehkä voi, joten valistaakin pitää.

ei kai kukaan luule, että kun kotiväki kieltää tyttö/poikaystävän, niin lapsi sen uskoo.
kyllä hormoonit vanhemmuuden päihittää onneksi. olisitte muuten tytöt aika paljon keskenänne

- seksin harjoittamisen.

Ensimmäisenä lähtee määrätyksi ajaksi kone oikeudet aina. Tämä on se joka meillä kirpaisee kiitos tuon WOW:n. Ja toinen loistava on aina tuo kotiaresti. Mutta kun meillä ei ole ollut vielä tolloiluja. No lukuun ottamatta niitä muutamaa halailu kertaa. Ja tähän selvennykseksi todetaan että vaatteet onneksi molemmilla kerroilla on pysyneet päällä.
Toinen asia mitä en halua menettää on se että meillä kotona on niin hyvä olla että tuodaan kaverit mieluummin meille kuin notkutaan kylällä. Tämä muuten helpottaa kovasti tuota valvomista.
Mutta tosiaan itse sain rauhallisen mielen keskustelusta pojan kanssa. Sama fiksu poika siellä kaiken teineilyn alla on. Tähän luotan.

Viivi-74 kirjoitti:Eli nyt kysyn mielipiteitä. Olen 13-v pojan äiti. Poikani kaverina on ollut jo muutaman vuoden kaksi vuotta vanhempi tyttö. Ja tämä on ihan ok. Tyttö on aktiivinen ja saa pojankin koneen äärestä pois välillä.
Nyt tuo kaveruus vaan näyttää saaneen uusia piirteitä. Kertaalleen olen ajanut nuoren parin meidän makuuhuoneesta pois. Olivat omien sanojen mukaan katsomassa telkkaria, mutta tuli kyllä muut mieleen.
No eilen kun tulin töistä kotiin oli pariskunta sohvalla hyvin läheisissä merkeissä. Illan sainkin naureskella pojan noloille ilmeille. Mutta kuitenkin... En oikein osaa suhtautua asiaan. Puuttuminenkin tuntuu vaikealle, olen toisaalta tyytyväinen että he viettävät aikaa meillä, mutta...
Mitä sanoa ja mistä puhua. Selkeä rajat joo, mutta mitkä on ne rajat? Neuvoja kiitos joltain joka on jo asiat läpikäynyt

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa