Pelottaako ukkonen

Käy luomassa mielipidekyselyjä ja äänestämässä täällä! Laadi VAIN monivalintagallupeja tänne.

Valvojat: Tamariini, Gretel

Pelottaako ukkonen

kyllä
3
23%
yksin ollessa
0
Ei ääniä
ei
10
77%

Ääniä yhteensä : 13

Pelottaako ukkonen

ViestiKirjoittaja iskä » 22 Touko 2010, 21:51

Miten on pelottaako ukkonen?
perhiksen.iska(a)gmail.com

Mä oon sellanen jotta mun kanssa on helppo olla, kunhan tekee vaan niin kun mä sanon.
Enkä mä ihan täydellinen ole,
multa puuttuu heikkoudet
.
iskä
Hallintamoderaattori
Hallintamoderaattori

Re: Pelottaako ukkonen

ViestiKirjoittaja tahja » 23 Touko 2010, 08:46

Minua ei. Yleensä jopa nautin luonnonvoimien myllerryksestä. Muistan pikkutyttönä (ehkä ala-asteella), että heräsin yöllä ukkoseen ja juoksin ulos oven eteen sellaisen lipan alle sitä ihailemaan. Siitä äiti haki minut pois, kun olin katosta huolimatta litimärkä, kun sade piiskasi niin vinoon.

Nykyään ukkosesta on mennyt maku, koska koirat pelkäävät sitä. Ei pääse itsekään oikein nauttimaan, kun yrittää esim. verhoilla peittää pahimmat välähdykset.
tahja
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Katalonia » 23 Touko 2010, 09:31

Ei ja juu. Laitoin vastaukseksi kyllä.
Näin maaseudulla asuessa, ukkonen on aika epämiellyttävä. Määrätystä suunnasta tullessa se usein leiskauttaa lieskat puhelimen- ja sähköpistokkeen kautta eteisessä. Ja sitä tapahtuu melko usein ukkostaessa.
Koirakin on hiukan hämillään. Ei se välähdyksistä välitä, vaan siitä, kun maa tärisee jyristessä.

Kaupungissa aikoinani asuessani, nautin ukkosesta ja sitä oli hieno ihailla ikkunasta. Niin ne ajatukset muuttuvat.
Katalonia
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja kurnaus » 23 Touko 2010, 09:48

Ei pelota ukkonen. Itsekin "maaseudulla" asuessani, katselin ja ihastelin ukkosta parvekkeella. Nykyään en asu enää maalla. Kyllä se joskus on pelottanut, kun olimme kalastamassa ja lähdimme kilpaa soutamaan ukkosen kanssa rantaa. Siinä samalla reissulla käveltäessä iski ihan lähelle isoon puuhun ja se katkesi. Näimme sen seuraavana päivänä.

Äitini on saanut nähdä lapsena pallosalaman, joka on tullut sisälle taloon. Onneksi ei mitään vaarallista kuitenkaan sattunut.
Hyvin tehty työ palvelee kaikkia. F84.5, F90.0
kurnaus
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Omppu » 23 Touko 2010, 12:47

Katalonia kirjoitti:Näin maaseudulla asuessa, ukkonen on aika epämiellyttävä. Määrätystä suunnasta tullessa se usein leiskauttaa lieskat puhelimen- ja sähköpistokkeen kautta eteisessä. Ja sitä tapahtuu melko usein ukkostaessa.

Samasta syystä vastasin kyllä. Ja kun olen kerran nähnyt salaman sytyttämän tulipalon naapurustossa, niin en ymmärrä sitä vieläkään ihailla.
OmppuOmppu(at)hotmail.com
Omppu
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja kurnaus » 23 Touko 2010, 14:20

Luonnonvoimille kun ei voi mitään. Olen ollut kerran myös yhdellä maatilalla töissä. Molemmilla puolilla oli jokin korkea paikka. Kun ukkonen tuli, niin se ei päässyt ollenkaan sieltä välistä pois ja silloin se kävi todella voimakkaasti.
Hyvin tehty työ palvelee kaikkia. F84.5, F90.0
kurnaus
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja ~vanilla~ » 29 Touko 2010, 17:11

Ei nyt enää, lapsena pelkäsin ihan hysteerisesti. En ainakaan kaupungissa asuessani ole ukkosta pelännyt.
Come someone make my heavy heart light
Come undone bring me back to life

(Nightwish: Escapist)
~vanilla~
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja DesertViking » 15 Heinä 2010, 05:45

Rakastan ukkosta! :heart:
DesertViking
Jäsen
Jäsen

Paluu Mielipidefoorumi

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa