PMS

Mielen ja kehon hyvä olo.

Valvoja: AhkeraLiisa

PMS

ViestiKirjoittaja nemo1975 » 29 Tammi 2009, 10:23

Eli otsikossa jo aihe.
Kärsin oireista, muusta perheestä puhumattakaan :embarrassed:
Tilasin itselleni eilen Femal-kapseleita, joiden pitäisi auttaa.
Kyselisin, onko ketään kyseistä valmistetta koittanut???
poika -97 ADHD ja lapsuuden tunne-elämän häiriö
poika -00 impulssikontrollin ja tarkkaavuuden ylläpidon vaikeudet
tyttö -00
nemo1975
Jäsen
Jäsen

Re: PMS

ViestiKirjoittaja nemo1975 » 30 Tammi 2009, 12:07

Tänään tuli postissa tabletit ja heti aloitin.
Toivottavasti minun ajoittaiset "mielenhäiriöt" loppuisi tai hieman himmenisivät näillä :grin:
tyttö -00
nemo1975
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja nemo1975 » 17 Huhti 2009, 11:02

Jatkan näemmä yksin tätä keskustelua, mutta Femalit ei auttanut.
Nyt kokeilussa SoyaFlavona ja katsotaan kuinka ämmän käy :wink:
tyttö -00
nemo1975
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja canasta » 17 Huhti 2009, 13:25

Ihme kyllä, meiksillä vaikka on ollut aikasteen karmaisevat menkat aina (siis pitkät ja runsaat) niin erityistä mielialan heittelyä en ole niihin onnistunut yhdistämään :think:

Mutta noin muuten vannon noiden omegoiden nimiin. Niiden kanssa pysyy meiksin pää paremmassa kunnossa ikäänkuin every day :wink: jos voi näin sanoa. Ja samaa on sanonut moni muukin tuttu. Että annas olla ellei ole öljyjään syönyt, niin on kireämpi jne.

Joten ihan vain vinkiksi, niiden kanssa saattaa pystyä tasaamaan koko hela hoitoa. Eikä niistä ainakaan mitään haittaa ole.
Tekevälle sattuu.
Esikoinen 1995 autismi ja lievä älyll. kehitysvamma
Kuopus 1997 autismi ja lievä älyll. kehitysvamma
canasta
Klubijäsen
Klubijäsen

ViestiKirjoittaja Ihana Kultamuru » 31 Maalis 2010, 13:16

Mulla alkoi hirveä PMS-oireilu kolmannen lapsen synnyttyä ja jatkuu edelleen :sad:
Oon siis todella hirveä, huudan ja raivoan ja pinna palaa sekunnissa (hyvä kiihtyvyys...)

TK-lääkärin kanssa kokeiltiin kaikki minipillerit, yhdistelmäpillerit, paikallisehkäisy (<-Nuvaring), pari kuukautta meni rauhallisemmin ja sitten taas paheni. Sanoin jo, että pitää varmaan hommata kakkoskämppä mulle PMS-ajaksi.
Olin kuullut että masennuslääkkeistä serotoniiniselektiivisiä on kokeiltu menestyksellä PMS:ään ja pyysin reseptiä. Siitä pitäen oon syöny 2 viikkoa kuussa Citalopramia ja elämä on ihan toista. Suosittelen ainakin kokeilemaan.
Ihana Kultamuru
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja siirulaiska » 22 Heinä 2010, 05:34

Löysin tieni tähän ketjuun, kun on juuri sellainen aika, että alkaa masentaa ja kiukuttaa..
Neljännen lapsukaisen syntymän jälkeen oireet paheni.. Ensin alkaa siis masentaa, väsyttää ja sitten alkaa se raivopäisyys. Kerjään vertanenästäni tavalla tai toisella :shutup: Sitten on yksi päivä ennen menkkojen alkamista, kun kaikki itkettää... Mutta sitten helpottaa.
Tunnistan oireet ja yritän hillitä itseäni.. mutta kun on ne höyryt päästä joskus päästeltävä... Pari vuotta sitten kävin lääkärissä (ihan tk) valittamassa oireita ja se olisi määrännyt lääkkeet masennukseen, mutta en huolinut.
Mitään en ole vaivaan kokeillut, mutta nyt tuttavani neuvoi, että kokeilisin d-vitamiinia. Vitamiinipillereitä olen nyt napsinut ja odotan tuloksia.
siirulaiska
Jäsen
Jäsen

Paluu Terveys, ravinto ja liikunta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Yahoo [Bot] ja 3 vierailijaa